Jak na eShop > Založení eShopu na eStránkách > Ovládání eShopu

Ovládání eShopu


Nastavení dopravy a platby

Ještě než spustíte eShop je potřeba nastavit dopravu a platební metody. Už ve 4. části této příručky jsme vymysleli, jak budete zboží doručovat, teď zbývá vložit tyto informace do eShopu. Na eStránkách toto nastavení najdete v administraci (eShop - Objednávky - Dopravy a platba). Tady si můžete nastavit jaké platební a doručovací metody půjdou za jakých podmínek použít.

Připomínám, že zákazníci hodně slyší na možnost dopravy zdarma - můžete se pokusit o zvýšení hodnoty jednotlivých objednávek nastavením částky, od které nebudou poštovné platit.

Nastavení stavů objednávek

V průběhu vyřizování objednávek vám výrazně pomůžou stavy, které jim můžete nastavit. Tyto stavy můžete nastavit v administraci (eShop - Objednávky - Nastavení).

Po aktivaci eShopu jsou definovány 3 stavy. První stav „evidována“ se nastaví u každé nové objednávky a dává najevo, že je v systému. Další stav „expedována“ můžete použít když odešlete zásilku zákazníkovi a nakonec třetí stav „vyřízena“ po úspěšném doručení.

Dle vlastních potřeb můžete vytvořit i další stavy jako „čekání na platbu“, „ve výrobě“ a další...

Průběh objednávek

Pokud návštěvník vytvoří objednávku, příjde vám informace do e-mailové schránky. V této chvíli doporučujeme zkontrolovat způsob platby a podle toho buď odeslat zásilku nebo počkat na doručení peněz.

Přehled objednávek najdete v administraci (eShop - Objednávky - Přehled), tady můžete u každé objednávky upravovat podrobnosti, případně generovat faktury, které budete přikládat do zásilek.

Před další kapitolou, testováním eShopu doporučujeme projít postupně všechno dostupné nastavení, aby vše fungovalo tak, jak vám to vyhovuje.

Následující část ›› ‹‹ Předchozí část

Založte si eShop u eStránek.cz
a zkuste ho 30 dní zdarma

Vytisknuto ze stránek www.eshop.estranky.cz
© 2013 eStránky.cz