Tak jo. Máme funkční eShop, zaregistrovali jsme ho na Zboží.cz a Heuréce, staráme se pěkně o zákazníky, běží nám PPC reklama, pracujeme na SEO optimalizaci a staráme se o profily na sociálních sítích. A tohle je teprve začátek! Mít úspěšný internetový obchod není procházka růžovým sadem.
Co bychom měli dělat více? Veškeré aktivity, které pro svůj eShop děláte, byste měli průběžně vyhodnocovat. V tomto případě doporučujeme použít program Google Analytics, který vám pomůže zjistit, jak jsou vaše jednotlivé snahy úspěšné. Po tomto zjištění byste se měli zamyslet a pokud není vše 100% dokonalé, své obchodní aktivity nadále vylepšovat.
Pokud je PPC reklama neúčinná, upravte ji. Pokud vaše profily na sociálních sítích nesplňují vaše cíle, dělejte to jinak. Odchází návštěvníci téměř ihned po příchodu na stránky? Změňte je!
Všechny aktivity, které okolo eShopu provozujete, výrazně přispívají k budování značky a to je přesně to, co chcete. Vybudováním silné značky jste najednou o krok napřed před konkurencí. Bude se o vás mluvit, zákazníci vám budou více věřit a nakoupí raději u vás. Bude to dřina, ale bude stát za to.
Držíme vám palce a přejeme také hodně štěstí!
Vytisknuto ze stránek www.eshop.estranky.cz
© 2013 eStránky.cz