Jak na eShop > Jak se o eShop starat > Péče o zákazníky a podpora

Péče o zákazníky a podpora


V této části se částečně vrátíme do první třetiny této příručky, konkrétně do části „Náš zákazník, náš pán“. Řekli jsme si, že si musíme zákazníky hýčkat, dělat pro ně první, poslední a také se starat, aby byl eShop přístupný a přehledný.

eShop má oproti kamennému obchodu obrovskou nevýhodu v podobě absence osobního kontaktu mezi zákazníkem a prodejcem. Na druhou stranu máte s eShopem otevřeno prakticky non-stop. Možností, jak se s těmito rozdíly poprat, je spousta. Pojďme se podívat, jak se můžeme zákazníkům přiblížit:

Ať už komunikujete se zákazníkem po mailu, telefonu, chatu nebo osobně, nesmíte zapomenout na pořádnou dávku klidu a asertivity. Nikdy nevíte, proč je člověk na druhé straně podrážděný nebo nevrlý. Třeba měl jen ráno jako vystřižené ze špatného filmu. Buďte ti, co mu vykouzlí úsměv na tváři a on se k vám rád vrátí a třeba i něco nakoupí.

Následující část ›› ‹‹ Předchozí část

Založte si eShop u eStránek.cz
a zkuste ho 30 dní zdarma

Vytisknuto ze stránek www.eshop.estranky.cz
© 2013 eStránky.cz